De tuin is van 15 tot en met 19 april gesloten voor bezoekers.

Anders kijken met Annemarie Jongbloed
Anders kijken met Annemarie Jongbloed Anders kijken met Annemarie Jongbloed

Annemarie Jongbloed

Kinderboeken.nl

Voor wie?

De voorleesmomenten zijn er voor kinderen tussen 8 – 12 jaar

Voorlezen uit het spannende kinderboek De Meestervervalser

Ken jij het boek De meestervervalser? Nee? Kom dan op woensdagmiddag 1 maart naar het Frans Hals Museum en luister naar een stukje uit dit spannende boek! Schrijver Annemarie Jongbloed leest je tussen de schilderijen voor uit haar boek en vertelt erover.

Bij Bilal thuis hebben ze weinig geld. Dan ontmoet hij Sterre, een rijk meisje met een moeder die directeur is van een museum. Zij moedigt hem aan om mee te doen aan een tekenwedstrijd. Maar Bilal kan niet zomaar goed tekenen, hij kan perfect kunstwerken namaken. En dat valt ook de crimineel Gekke Gerrit op…

Het boek is te koop in onze winkel. Annemarie schrijft er graag een persoonlijke boodschap en handtekening voor jou in.

Voorlezen in het museum: 13:30 en 14:30 uur
Signeren in de winkel: vanaf 14:00, 15:00 en 16:00 uur

Deze activiteit is gratis bij je museumbezoek. Kinderen t/m 18 jaar hebben altijd gratis toegang, volwassenen kunnen een kaartje reserveren via deze link.

Ontdek meer activiteit