De tuin is van 15 tot en met 19 april gesloten voor bezoekers.

Boring festival
Boring festival Boring festival

± minuten

± minuten

Boring: een bruisend weekend vol kunst, muziek, theater en nachtleven

Op 20 en 21 januari is de binnenstad van Haarlem het decor voor Boring. Een nieuw festival dat de binnenstad gaat openbreken met een levendige mix van muziek, kunst, theater, community en nachtleven. Alles is vrij van in-en-uitloop en de afters duren tot zonsopgang. Dus je kan volledig je eigen weg gaan.

De binnenstad van Haarlem is het perfecte festivalterrein. Alle 8 locaties zijn maximaal tien minuten van elkaar lopen. De bezoeker komt met diens Boring-festivalbandje overal binnen. Frans Hals Museum HAL (Grote Markt) is één van de festivallocaties. Kom tijdens Boring naar HAL voor The Rhythm of the Night, Bby Eco, FR/AGILE – Liam McCall, De Schuurman, LIONSTORM, Mila V, PYN, Ramses3000 en meer.

Boring heeft als nummer één prioriteit om een safe space te zijn voor alle mensen. De organisatie is zich bewust dvan het gebrek aan dit soort plekken in de wereld (en Haarlem) voor vrouwen, BIPOC en voor trans en queer personen. Bij Boring is er geen ruimte voor seksisme, racisme, queer- of transfobie. Boring is non-profit en zero waste. Twee vrienden kunnen samen voor €52,- een heel weekend gaan. Er zijn ook solo en dagtickets beschikbaar.

Meer info & tickets via www.boringfestival.nl