Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Instaptours Haarlemse Helden. Andere Meesters
Instaptours Haarlemse Helden. Andere Meesters Instaptours Haarlemse Helden. Andere Meesters

Foto: Mo Schalkx

Ga mee op een instaptour door de tentoonstelling Haarlemse Helden. Andere Meesters!

Een ervaren museumdocent vertelt je in één uur alles over andere Haarlemse helden uit de eigen verzameling als Hendrick Goltzius, Karel van Mander, Jan Porcellis, Salomon van Ruysdael, Nicolaes Berchem en nog vele anderen.

Foto: Mo Schalkx

Een ticket voor de instaptour koop je aan de balie op de dag van de rondleiding en kost €5,- (exclusief geldig toegangsbewijs). Er is plaats voor maximaal 15 personen, dus wees op tijd!

De instaptour vindt plaats van 14 tot 15 uur in locatie Hof.

Vrijdag 19 april
Vrijdag 26 april
Vrijdag 3 mei

€5 exclusief geldig entreebewijs