Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Vier je verjaardag in het Frans Hals Museum
Vier je verjaardag in het Frans Hals Museum Vier je verjaardag in het Frans Hals Museum

Leeftijd

6 - 11 jaar

€ 250,-

Taal

Nederlands (Engels is mogelijk op verzoek)

Een kinderfeest vol schilderplezier

Een feestelijke middag

Tijdens dit kinderfeest schilder je een echt portret in de stijl van Frans Hals: de beroemdste schilder van Haarlem. Hij stond bekend om zijn ‘losse toets’, maar wat is dat eigenlijk? En kun je dat zelf ook?

Je bekijkt eerst de schilderijen van Frans Hals in het museum. Daarna kruip je zelf achter de schildersezel in onze feestelijk aangeklede workshopruimte waar we vrolijke muziek draaien.

De jarige krijgt natuurlijk extra veel aandacht tijdens dit partijtje, met een taartmoment, limonade en ruimte voor cadeautjes.

De workshop wordt begeleid door een speciaal getrainde museumdocent. Er is plaats voor de jarige en maximaal 14 anderen (inclusief vriendjes/vriendinnetjes, ouders/begeleiders en broertjes/zusjes).

Deze workshop is leuk voor kinderen tussen de 6 en 11 jaar* en kun je reserveren op woensdagmiddagen en op zondagmiddagen.

Reserveer

*Kinderen onder de 6 jaar kunnen helaas niet deelnemen. Dit geldt ook broertjes en/of zusjes van de jarige.

Let op: dit is een ándere verjaardagworkshop dan het eerder aangeboden Discodip, deze workshop wordt momenteel herzien. Maar je zult ook met deze workshop een gezellige middag beleven met echte kunst, creativiteit en een heleboel feest.

For more information on throwing this children’s birthday party in English, please contact meet@franshalsmuseum.nl

Ontdek meer activiteit