De tuin is van 15 tot en met 19 april gesloten voor bezoekers.

Livestream Wit Konijn Rood Konijn
Livestream Wit Konijn Rood Konijn Livestream Wit Konijn Rood Konijn

De Creatieve Coalitie

BRAM (beroepsvereniging rondleiders acteurs en museumdocenten)

ACT Acteursbelangen

Platform Aanvang!

Aurora Nova

LIVESTREAM GEANNULEERD

Vandaag staan we stil bij hoe het coronavirus een jaar geleden de wereld ertoe dwong om in lockdown te gaan. Helaas is het ook nu ironisch genoeg het coronavirus dat deze bijzondere voorstelling niet door kan laten gaan.

Je kunt andere uitvoeringen van ‘Wit Konijn Rood Konijn’ nog wel volgen door je op te geven voor een van de volgende opties:

Door Sytske van der Ster vanuit het Muiderslot via deze link: https://muiderslot.nl/agenda/wit-konijn-rood-konijn/

Let there be theatre met de Dordtse actrice Astrid van Eck vanuit de Kunstmin in samenwerking met het Dordrechts Museum via deze link: https://www.kunstmin.nl/programma/livestream-wit-konijn-rood-konijn/

Gustav Borreman speelt internationale theaterhit van Nassim Soleimanpour

Zaterdag 13 maart is het één jaar geleden dat culturele instellingen wereldwijd hun deuren moesten sluiten vanwege corona. Om stil te staan bij dit moment wordt op zaterdag 13 maart om 20.00 uur de kracht van cultuur getoond. In meer dan 60 landen wordt dan de internationale theaterhit ‘Wit Konijn Rood Konijn’ gespeeld van de Iraanse schrijver Nassim Soleimanpour.

Het Frans Hals Museum is een van de locaties waar dit gebeurt. Acteur Gustav Borreman speelt deze bijzondere tekst op een speciale plek in het Frans Hals Museum: omringd door de wereldberoemde schuttersstukken van Frans Hals, die na 30 jaar weer samen zijn met De Magere Compagnie uit het Rijksmuseum.

Ervaar dat je door kunst een gevoel van vrijheid kunt ervaren, zelfs tijdens een lockdown. En geef je kosteloos op voor de livestream via onderstaande button.

Deze voorstelling is een samenwerking van Aurora Nova, De Creatieve Coalitie, BRAM, ACT Acteursbelangen en Platform Aanvang.