Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Museumnacht Kids
Museumnacht Kids Museumnacht Kids

Museumnacht Kids

Ga mee op expeditie

Op zaterdag 23 oktober openen we van 17:00 tot 22:00 uur onze deuren voor gezinnen met kinderen tussen de 4 en 12 jaar tijdens Museumnacht Kids Haarlem. Met een exclusief programma kunnen kinderen spelenderwijs de kunst en cultuur van Haarlem ontdekken.

Kom samen kunst kijken en maken bij locatie Hof van het Frans Hals Museum. Luister naar een verhaal op zaal, speel mee met de museumbingo, maak je eigen expeditietas of doe mee met de ondersteboven-tour.

Kijk op museumnachtkids.nl voor het hele programma en om kaarten te bestellen.

Wat kun je allemaal in het Frans Hals Museum doen tijdens Museumnacht Kids?

• Museumbingo! (alle leeftijden)
  • Speurtocht (alle leeftijden)
  • Workshop: maak je eigen expeditietas (alle leeftijden)
  • Verhaal op zaal (alle leeftijden)