Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Museumnacht Kids
Museumnacht Kids Museumnacht Kids

Museumnacht Kids komt in de herfstvakantie naar Haarlem!

Op 19 oktober, de eerste zaterdag van de herfstvakantie, kunnen jonge culturele nachtbrakers genieten van al het moois dat cultureel Haarlem te bieden heeft. Natuurlijk doet ook het Frans Hals Museum (Hof) mee aan de Museumnacht Kids. Tussen 17 en 22 uur is er een speciaal programma vol toffe activiteiten!

Museumnacht Kids Haarlem is meer dan een nachtelijk bezoekje brengen aan het museum. Er is zoveel leuks te zien en te doen, speciaal voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud! Ga speurend op onderzoek uit, creëer je eigen kunstwerk en waag een dansje tussen de schilderijen. Het thema van deze editie is ‘fantasie’.

Programma Frans Hals Museum

Verf, verhaal, fantasie!
Mini-theaterstuk
5 tot 8 jaar
Start om: 17:00, 17:30, 18:00, 18:30, 19:00, 19:30

Discodip!
Mini-workshop schilderen
6 tot 12 jaar
Start om: 17:30, 18:30, 19:30, 20:30

Anders kijken, meer zien
Ontdekkingstocht door het museum

Fantasieportret
Laat je portret tekenen
Doorlopend

De vieze, vuile verteltour!
Speciale tour voor 10+
10 tot 12 jaar
Start om: 18:30, 19:30, 20:30

Sjaak Suppoost
Theatrale rondleiding
Doorlopend

Meer info over het programma en tickets vind je op museumnachtkids.nl.