De tuin is van 15 tot en met 19 april gesloten voor bezoekers.

Nalaten aan cultuur in Haarlem
Nalaten aan cultuur in Haarlem Nalaten aan cultuur in Haarlem

Partners

Teylers Museum

Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

Toneelschuur en Filmschuur

Cultuur opnemen in uw testament! Hoe werkt dat?

Dat vertelt kandidaat notaris Adriaan Helmig tijdens onze gratis online voorlichtingsbijeenkomst op maandag 23 november om 11.00 uur.

Steeds meer mensen besluiten (een deel van) hun nalatenschap te schenken aan een van de vier grote culturele instellingen in Haarlem. Omdat ze het belangrijk vinden dat volgende generaties ook kunnen blijven genieten van het rijke culturele aanbod in Haarlem.

Denkt u erover om na te laten aan het Frans Hals Museum, Teylers Museum, Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem en/of de Toneelschuur en Filmschuur? Dat regelt u in een testament. Hoe u dat doet, ziet u in onze online voorlichtingsbijeenkomst op maandag 23 november om 11.00 uur.

Kandidaat notaris Adriaan Helmig wordt door Annette de Bock geïnterviewd over het nalaten aan een culturele instelling. Wat is er belangrijk om te weten als u een culturele instelling in uw testament opneemt? Welke verschillende manieren zijn er om iets na te laten? Tijdens deze online voorlichtingsbijeenkomst is er ook alle ruimte om uw vraag te stellen aan Adriaan Helmig via e-mail, sms, WhatsApp of telefonisch.

Hoe neemt u deel aan deze voorlichtingsbijeenkomst?

U volgt de voorlichtingsbijeenkomst, kosteloos, vanuit huis. Het enige dat u nodig heeft is een internetverbinding en een computer, tablet of telefoon met beeld en geluid.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar Annette Mullink (A.Mullink@franshalsmuseum.nl). U ontvangt dan een e-mail met een link naar bijeenkomst en instructies hoe deze te volgen.

Ga naar cultuurtestament.nl