Open Monumentendag
Open Monumentendag Open Monumentendag

Hof & Hal

Bezoek zondag 10 september gratis het Frans Hals Museum

In het weekend van 9 en 10 september is het weer tijd voor de Open Monumentendagen! Het thema van 2023 is Levend Erfgoed.

Ook dit jaar doet het Frans Hals Museum mee en opent op zondag 10 september gratis de haar deuren voor alle bezoekers, zowel aan het Groot Heiligland als locatie HAL (Grote Markt).

Bezoek tussen 11.00 en 17.00 uur op eigen gelegenheid het Frans Hals Museum en locatie HAL. Of doe mee aan een gratis rondleiding tussen 13.00 en 16.00 uur in beide locaties en ontdek de verschillende functies die de gebouwen door de jaren heen hebben gehad. Er is ook een audiotour over de geschiedenis van het gebouw beschikbaar in het Frans Hals Museum en in HAL is er de tentoonstelling PINK de Thierry – leven in kunst te zien.

Let op tickets reserveren is niet nodig en ook niet mogelijk voor deze dag.
Dus kom langs en ga op ontdekking door beide monumenten!

Lees hier meer over de Open Monumentendagen in Haarlem

Bekijk het programma van Open Monumentendag