Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Studio HaHaHals
Studio HaHaHals Studio HaHaHals

De Vereniging van Vrienden van het Frans Hals Museum | De Hallen Haarlem

Om oude schilderijen kan ook gelachen worden. Het is niet allemaal zo serieus. Sommige kunstenaars stopten grapjes in hun schilderijen, anderen schilderden vrolijke mensen. Frans Hals was daar heel goed in. Hij wordt daarom ook wel de meester van de lach genoemd.

Kruip in de huid van een 17e-eeuws personage en maak een grappig groepsportret in onze fotostudio.

Breng door middel van leuke kleding, gekke voorwerpen en een schilderachtige 3D-setting de personages weer tot leven en kom terecht in heel vreemde situaties.
Wie maakt de leukste foto?

• Kies een personage
  • Kies kleding en attributen
  • Plaats uw mobiel in de houder
  • Klaar? Stap in het schilderij en maak een foto