Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Urban Walk Haarlem
Urban Walk Haarlem Urban Walk Haarlem

Hof & Hal

± minuten

Urban Walk Series

0 - 5 jaar

gratis

6 - 11 jaar

vanaf 12 jaar

€ 22,-

± minuten

Ontdek Haarlem op een unieke manier

Het Frans Hals Museum is dit jaar onderdeel van de Urban Walk Haarlem op zondag 5 maart. Tijdens deze wandeltocht van ongeveer 12 en ongeveer 20 km kom je langs allerlei iconische gebouwen. Met onder andere muzikale acts, hapjes tussendoor en een gezellige sfeer, leer jij Haarlem op een unieke manier kennen. Want Haarlem is een stad vol historie die eigenlijk alles heeft: van natuur in de achtertuin tot een gezellig historisch centrum en beroemde musea.

Ontmoet oude, moderne en hedendaagse kunst in het Frans Hals Museum

Deelnemers aan de Urban Walk Haarlem bezoeken beide locaties van het Frans Hals Museum gratis. Ontmoet oude, moderne en hedendaagse kunst aan het Groot Heiligland en voel de beat in je buik alsof je zelf of de dansvloer staat in de tentoonstelling The Rhythm of the Night in HAL aan de Grote Markt.

Schrijf je nu in via www.urbanwalkhaarlem.nl/inschrijven

Dit jaar steunt de Urban Walk Series het Nationaal MS Fonds. Samen maken we ons sterk voor een toekomst zonder de zenuwslopende en ongeneeslijke ziekte MS. Samen strijden we voor betere behandelingen en een betere kwaliteit van leven voor mensen met MS, nu en in de toekomst. Bij inschrijving is er de mogelijkheid tot het doen van een donatie waarmee jij het onderzoek naar deze zenuwslopende ziekte ondersteunt.