Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Walk This Way
Walk This Way Walk This Way

Hof

Partners

Patronaat

Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

Toneelschuur

Pletterij

Bekijk de Haarlemse binnenstad met een andere blik tijdens de cultuurfotografie expositie & wandelroute Walk This Way.

Wandelroute

Patronaat lanceert in samenwerking met het Frans Hals Museum, Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem, Pletterij, Toneelschuur en ruim veertig lokale ondernemers en organisaties de culturele expositiewandeling Walk This Way. Vier weken lang kun je in totaal ruim zestig werken van twintig Haarlemse fotografen bekijken langs een wandelroute dwars door het historisch stadshart. Walk This Way stelt het rijke culturele aanbod tentoon, creëert extra verkoopmogelijkheden voor lokale ondernemers en nodigt jou uit om het historisch centrum met een andere blik te bekijken.

Te zien bij het Frans Hals Museum
Bij locatie Hof van het Frans Hals Museum kun je vier portretfoto’s komen bekijken van lokale artiesten zoals LAKSHMI, Rilan & the Bombardiers, Severin Bells en GUYY. Naast deze moderne (groeps)portretten vind je er ook een van de historische groepsportretten door Frans Hals. En je ontdekt meer over de favoriete schilderijen van LAKSHMI door de QR code op de poster te scannen.

Bekijk de wandelroute
Tentoongestelde foto’s