Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Winactie: Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren
Winactie: Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren Winactie: Kunstgeschiedenis door museumdirecteuren

± minuten

The School of Life Amsterdam

± minuten

Maak kans op een van de vrijkaarten voor de online collegereeks van The School of Life

Wil je meer leren over moderne kunst en kunstgeschiedenis? Dan is de online collegereeks kunstgeschiedenis van The School of Life echt iets voor jou.

In twaalf colleges van 10 februari t/m 28 april nemen Ann Demeester en andere directeuren van belangrijke Nederlandse kunstmusea je mee in hun fascinaties voor wereldberoemde kunstwerken en de kunstgeschiedenis van de 20e en 21e eeuw.

En jij kunt daar digitaal bij zijn! Wij mogen namelijk een aantal plekken voor het hele programma weggeven

Kijk op onze Instagram of Facebook hoe je mee kunt doen. De actie loopt t/m dinsdag 9 februari 15:00 uur.

Met dank aan The School of Life Amsterdam.
Meer informatie over de collegereeks vind je op deze pagina.

Doe mee via Facebook Doe mee via Instagram

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Frans Hals Museum (@franshalsmuseum)