Repainting artworks

Frans Hals maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door akkoord te klikken, stem je hiermee in. Een omschrijving van de cookies waarvoor wij je akkoord vragen lees je hier in ons cookiestatement.

Wat ga je doen?
  • Leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling Facilitaire Zaken
  • Opstellen en managen van de (meerjaren)planning voor (preventief) onderhoud (MJOP) en een daarbij horende investerings- en meerjarenbegroting
  • Organiseren, coördineren en toezicht houden op de uitvoering van werkzaamheden door de eigen medewerkers en door derden
  • Opstellen en bewaken van het jaarlijkse afdelings- en onderhoudsbudget
  • Ontwikkelen en uitvoeren contract- en leveranciersmanagement voor technische dienstverleners en je regelt de inkoop van facilitaire producten en diensten
  • Je zorgt ervoor dat installaties, gebouwbeheersystemen, audiovisuele-, verlichtings-, klimaat- en ICT apparatuur gebruiksklaar zijn en onderhouden worden
  • Je draagt zorg voor Integrated Pest Management (IPM)
  • Je onderhoudt contact met de gemeente Haarlem en andere externe stakeholders
  • Je bent projectleider van grote facilitaire projecten zoals verbouwingen en renovaties (zowel binnen als buiten)
  • Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van de organisatie op het gebied van ICT, beveiligingsinstallaties, inkoopbeleid en andere facilitaire zaken
Wie ben jij?
  • Je bent een ondernemende leidinggevende op HBO+ niveau met ruime vakkennis met minimaal vier jaar leidinggevende werkervaring als facilitair eindverantwoordelijke
  • Je bent in staat zowel operationeel als strategisch te denken en te handelen en je bent iemand die kan verbinden op alle niveaus
  • Je hebt kennis van (beveiligings-)installaties, ervaring met bouwkundige werkzaamheden en onderhoud en je hebt affiniteit met energiebesparing,
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je bent servicegericht, dienstverlenend, probleemoplossend en je zoekt proactief de samenwerking op met andere afdelingen om te komen tot een optimaal resultaat voor bezoekers en collega’s
  • Je bent bereid mee te draaien in het piketrooster en incidenteel beschikbaar buiten de reguliere werktijden
Wij bieden

Een zelfstandige en uitdagende functie in een dynamisch museum met leuke collega’s. De functie is gewaardeerd in CAO gemeenten schaal 10A, maximaal  € 4.831,00 bruto bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 oktober 2020). Wij bieden een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor een jaar met de mogelijkheid tot verlenging. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Ben je geïnteresseerd?

Stuur dan je C.V. met beknopte motivatiebrief in PDF vóór 14-9-2021 naar vacatures@franshalsmuseum.nl, o.v.v. 21-001 Hoofd Facilitaire Zaken.

Nadere informatie over de functie kun je inwinnen bij Paul Stork, Zakelijke directeur (via P.Stork@franshalsmuseum.nl )De eerste gesprekken vinden plaats in de periode van 27 september tot en met 7 oktober a.s.

Frans Hals wil mensen anders laten kijken en daardoor meer laten zien. Wij geloven dat een veelheid aan perspectieven bijdraagt aan maatschappelijk bewustzijn, creativiteit en originaliteit. Daarom zoeken we ook actief naar een diversiteit aan perspectieven en achtergronden in onze medewerkers. We streven ernaar dat ons personeelsbestand een afspiegeling vormt van de inwoners van Haarlem.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Game 3 of 3

Dislike
Frans Hals

Koos Breukel

Jan van Scorel

Guido van der Werve

Maerten van Heemskerck

Drag & drop if you like

or dislike it

Go on! Drag me around!

Are you sure?!

I don't like him either

He doesn't like you I'm afraid

Meet at Frans Hals!

Game 1 of 3

lock
lock

Game 2 of 3