Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Eropuit in de kerstvakantie?
Eropuit in de kerstvakantie? Eropuit in de kerstvakantie?

Foto: Mo Schalkx

Kom naar het Frans Hals Museum! We hebben een tof programma met veel extra activiteiten en het museum is mooi versierd in kerstsfeer.

Instaptour

Tijdens de kerstvakantie is er niet alleen op zondag, maar élke dag (dat we geopend zijn) een instaptour in Hof (Groot Heiligland 62). Ga mee met een ervaren museumdocent die je in één uur alles vertelt over Frans Hals en de andere Haarlemse helden in de tentoonstelling.

Familietour

Neem je ook je broertjes, kinderen, nichtjes of oma mee? Ga dan op mee op familietour. Een rondleiding voor alle leeftijden door Haarlemse Helden. Andere Meesters, waarin jullie kennismaken met beroemde schilders uit de collectie van het museum. Een ervaren museumdocent leert jullie ook om anders te kijken – naar de kunst én elkaar! Want door anders de kijken, zul je veel meer zien!

Workshop Schilderen als Frans Hals

Of kom schilderen tijdens de familieworkshop Schilderen als Frans Hals. Daar leer je hoe je zelf inspiratie kunt halen uit de werken van Frans Hals en de andere schilders die te zien zijn in de tentoonstelling Haarlemse Helden. Andere Meesters.

Familieboekje

Liever zelf op pad? Dat kan natuurlijk ook. Met ons gratis familieboekje wordt je museumbezoek nog leuker!

Tickets

Wil je deelnemen aan een activiteit? Koop dan een activiteitenkaartje naast je normale entreebewijs voor het museum. Klik op de linkjes in de tekst hierboven om de data, tijden en kaartverkoop voor de activiteit van jouw voorkeur te bekijken.

Ontdek meer nieuws