De tuin is van 15 tot en met 19 april gesloten voor bezoekers.

Geef toekomst aan cultuur in Haarlem
Geef toekomst aan cultuur in Haarlem Geef toekomst aan cultuur in Haarlem

Kunt u zich een leven in Haarlem voorstellen zonder beeldende kunst, erfgoed, theater of muziek?

En vindt u het een mooie gedachte dat ook volgende generaties daarvan kunnen genieten? Dan vindt u het wellicht een goed idee om een of meerdere culturele instellingen in Haarlem op te nemen in uw testament.

Zo kunt u op een persoonlijke en bijzondere manier bijdragen aan het behoud van het rijke culturele leven waar Haarlem om bekend staat. Want mede dankzij de financiële steun uit nalatenschappen kunnen toekomstige generaties de waarde van cultuur blijven ontdekken, zich laten inspireren, ontroerd raken en zich verwonderen.

De grote Haarlemse culturele instellingen hebben alle een ANBI-status. Daardoor komt uw gift of nalatenschap volledig ten goede aan de door u gekozen bestemming.

Wilt u meer informatie, een uitnodiging ontvangen voor een informatiebijeenkomst of uw nalatenschap aan cultuur direct regelen? Neem dan contact met ons op. Annette Mullink helpt u graag verder.

Hier leest u meer over het Frans Hals Museum en nalatenschap.

Ontdek meer nieuws