Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Uitmarkt 2018
Uitmarkt 2018 Uitmarkt 2018

Foto: Mo Schalkx

Dit jaar stonden Frans en Leonardo samen op de Uitmarkt in Amsterdam, en dat was een groot succes

Uitmarkt

Dit najaar ontmoet je in Haarlem meer dan 150 meesterwerken tijdens de tentoonstellingen Leonardo da Vinci en Frans Hals en de Modernen. Op 25 en 26 augustus hebben we tijdens de Uitmarkt samen met Teylers Museum alvast een voorproef gegeven in ons ‘Portretpaviljoen’. Onze doorlopende workshop modeltekenen en ook de turbosessies van de portretkunstenaars waren erg in trek bij bezoekers. Ook vierden we dat de voorverkoop voor beide tentoonstellingen van start is gegaan.

Foto: Mo Schalkx

We willen iedereen van harte bedanken voor jullie deelname! De winnaars van de prijsvraag worden volgende week bekend gemaakt.

Met speciale dank aan Haarlem Marketing en alle deelnemende kunstenaars: Toon Berghahn, Ellen Hooghoudt, Floris Solleveld, Jesse Strikweda en Philip Lindeman.

Schalkwijk aan Zee

Aanstaande zondag 2 september staat het paviljoen ook op de Haarlemse markt tijdens het Schalkwijk aan Zee festival in Haarlem! Zien we jullie daar?

Praktische info

Combi-tickets voor Frans Hals en de Modernen en Leonardo da Vinci zijn hier te verkrijgen.

Ontdek meer nieuws