Op dit moment is locatie HAL gesloten, op 12 april opent HAL weer met de tentoonstelling The Art of Drag

Raad van Toezicht

Frans Corpeleijn – voorzitter
Nevenfuncties: voorheen (managing)partner Stibbe advocaten; thans toezichthouder bij verschillende ondernemingen in Nederland.

Marie Hélène Cornips
Nevenfunctie: voorzitter Wertheimer Stichting.

Sheila Sitalsing
Nevenfuncties: journalist, schrijver, columnist, presentator, lid RvT Stichting Lezen en Schrijven, bestuurslid (penningmeester) Stichting Haarlems Stimuleringsfonds Lokale Journalistiek, journalist-lid Raad voor de Journalistiek.

Monique Steijns
Nevenfuncties: voorzitter bestuur Nederlands Juristen Comité voor de mensenrechten (NJCM), bestuurslid Stichting Literaire Activiteiten Amsterdam (SLAA), bestuurslid Studio Dries Verhoeven, bestuurslid Stichting Niet Normaal.

Hendrik Driessen
Nevenfuncties: voorheen directeur en hoofdconservator De Pont museum, voorzitter bestuur Huis Marseille, museum voor fotografie, bestuurslid vereniging Rembrandt, lid College van Kapittel Grote Kerk Breda, curator Biënnale Kunst in de Heilige Driehoek.

Bartout Gieben
Nevenfuncties: partner bij RAGE, bestuurder, toezichthouder en private equity investment manager, bestuurslid van Keep an Eye Foundation.

Wietze Reehoorn
Nevenfuncties: member of the Board of Directors of National Bank of Greece,  chairman Supervisory Board of MUFG Bank (Europe), member Supervisory Board of Anthos Private Wealth Management, lid RvT Rijksuniversiteit Groningen, voorzitter RvT TopsportCommunity, bestuurslid Abe Bonnemastichting, directeur/lid financiële commissie Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen

Volker Manuth
Nevenfuncties: Hoogleraar kunstgeschiedenis bij de Radboud Universiteit, lid van het bestuur van de landelijkeOnderzoeksschool Kunstgeschiedenis, lid van de redactie van Oud Holland, lid van het College van Adviseurs van de Vereniging Rembrandt en lid van de redactie van het Bulletin Rijksmuseum.