Deep Democracy sessie ON THE SPOT
Deep Democracy sessie ON THE SPOT Deep Democracy sessie ON THE SPOT

Neem deel aan onze Deep Democracy sessie over jongerenthema’s in Haarlem.

In de tentoonstelling ON THE SPOT laten elf Haarlemse jongeren zien wat hun perspectief op Haarlem is door middel van graffiti en analoge fotografie. Op woensdag 20 december gaan we van 19.00 tot 21.00 uur bij 37PK in gesprek over verschillende onderwerpen die jongeren aangaan.

Hoe kijken jongeren naar de stad? Wat kan anders? Wat zouden zij in de toekomst willen zien? Het Frans Hals Museum wil met dit project de jongerenparticipatie versterken en zorgen dat kunst, educatie en plezier samenkomen. Aanmelden kan via k.selim@franshalsmuseum.nl.

Dit project is een initiatief van het Frans Hals Museum en jongerenorganisatie Stoked. Met dank aan Fonds21.

ON THE SPOT is van 10 tot en met 22 december 2023 te bezoeken op donderdag tot en met zondag van 13.00 tot 17.00.
Locatie: 37PK, Groot Heiligland 37

Foto: Paik van Schagen