Verjaardag van Haarlem

Partners

Noord-Hollands Archief

± minuten

Gratis toegang en Verhaal op zaal over de stad

De stad Haarlem viert op woensdag 23 november haar 777e verjaardag, een feestelijke gebeurtenis voor alle Haarlemmers. Ter gelegenheid daarvan bezoek je onze locaties HOF en HAL deze dag helemaal gratis. Daar beleef je de tentoonstellingen Nieuwkomers (HOF) en The Rhythm of the Night (HAL). In locatie HOF is er tussen 13:00 en 15:30 uur Verhaal op zaal over de stad Haarlem.

Bezoek HOF & HAL gratis

Als verjaardagscadeau aan de stad worden de inzendingen van de ‘Wat breng jij mee?’ activiteit uit de tentoonstelling Nieuwkomers overhandigd aan burgemeester Jos Wienen. Dit vindt plaats in de Janskerk tijdens de feestelijke bijeenkomst die wordt afgesloten met het jaarlijkse taartmoment, aangeboden door het Noord-Hollands Archief.

Programma 23 november

10:00 – 11:00 uur: overhandiging van de ‘Wat breng jij mee?’ inzendingen
Janskerk (Noord-Hollands Archief, Jansstraat 40)

11:00 – 17:00 uur: gratis toegang bij het Frans Hals Museum