Bereikbaarheid Hof en Hal tijdens kerstmarkt 7-8 december
Bereikbaarheid Hof en Hal tijdens kerstmarkt 7-8 december Bereikbaarheid Hof en Hal tijdens kerstmarkt 7-8 december

Plattegrond Kerstmarkt, Haarlem Marketing 2019

Beide locaties van het Frans Hals Museum zijn gewoon geopend.

Dit weekend wordt het centrum van Haarlem omgetoverd tot een van de grootste en gezelligste kerstmarkten van het land. De kerstmarkt wordt over het algemeen erg goed bezocht, dus het zal in het centrum drukker zijn dan normaal. Met name rondom de Grote Markt, waar locatie Hal gelegen is.

De kramen staan opgesteld vanaf het station richting de Grote Markt en in de straten rondom de Grote Markt. Kom je met de trein naar Haarlem, dan ligt de kerstmarkt dus ook op een groot gedeelte van je looproute naar beide locaties van ons museum.

Plattegrond Kerstmarkt, Haarlem Marketing 2019

Alternatieve looproute

Op plattegrond hiernaast zijn de straten met kramen voor de kerstmarkt gemarkeerd. Het begint bovenin bij het NS-station Haarlem. Onderin de kaart staat in het midden locatie Hof gemarkeerd met een zwarte stip. Locatie Hal bevindt zich op Grote Markt ter hoogte van nummer 1 op de kaart.

Wil je de drukte ontwijken? Neem dan vanaf station Haarlem de Jansweg en de Jansstraat richting de Grote Markt. Vanaf de Grote Markt is de Grote Houtstraat mogelijk een alternatief. Aan het einde van de Grote Houtstraat sla je dan linksaf naar de Gasthuisvest en vervolgens de tweede links naar het Groot Heiligland.

De plattegrond is hier in detail te bekijken.

Ontdek meer nieuws