Activiteiten voorjaarsvakantie
Activiteiten voorjaarsvakantie Activiteiten voorjaarsvakantie

Kom verven als Frans tijdens de voorjaarsvakantie!

Tijdens de voorjaarsvakantie is in het Frans Hals Museum voor het hele gezin wat te doen. Er is de tentoonstelling Frans Hals en de Modernen. Deze laat zien hoe  moderne meesters zoals Van Gogh en Manet geïnspireerd raakten door Frans Hals. Tijdens workshops en familierondleidingen leer je hoe je zelf inspiratie kunt halen uit de werken van Frans!

Nieuw: Halsoverkop Museum - Kids only!

Leer creatief denken met kunstenaar Maarten Bel deze voorjaarsvakantie! Deze knettergekke workshop is geschikt voor de leeftijden 8 – 13 jaar en vindt plaats op dinsdag 19 en donderdag 21 februari om 14 uur.

Een ticket kost €5 per kind, inclusief materiaal en entree. Meer informatie over de splinternieuwe workshop vind je hier.

Verven als Frans

De familieworkshop ‘Verven met Frans’ vindt plaats in Studio H (Frans Hals Museum – Hof) op 16 februari (11 uur en 14 uur), 17 februari (14 uur), 20 februari (11 uur), 22 februari (14 uur), 23 februari (11 uur en 14 uur) en zondag 24 februari (14 uur).

Een ticket voor de workshop koop je aan de balie op de dag van de workshop voor €2 per persoon, exclusief geldig toegangsbewijs. Er is plek voor maximaal 20 deelnemers, dus reserveer snel via meet@franshalsmuseum.nl.

Meer informatie over de workshops vind je hier.

Familietour

Een ticket voor de familietour koop je aan de balie op de dag van de rondleiding voor €5 exclusief geldig toegangsbewijs. Kinderen mogen gratis mee! Er is plaats voor maximaal 15 personen, dus wees op tijd. De tour vindt plaats op 24 februari om 14 uur.

Meer informatie vind je hier.

Liever zelf op stap? Dat kan ook! Ons nieuwe, gratis verkrijgbare familie-boekje maakt je bezoek nóg leuker. Hier legt Meike van Educatie en Publiekszaken uit waarom we dit boekje hebben gemaakt.

Ontdek meer nieuws